Translate

zondag 18 november 2012

Voorstellen en wat er in mijn blog komt te staan.




Hooi…
Mijn eerste bericht !

 Ik zal me eerst voorstellen en iets over mijzelf vertellen,  ik ben Mandy klein en ik ben 16 jaar dus ik zit nog op school  in het 4e jaar van het vmbo.


Ik woon in Noord-Holland (Hoofddorp) , het is wel een gezellig dorpje met leuke winkels en je kunt er leuke dingen doen. Ik woon hier al mijn hele leven met mijn lieve papa, mama en mijn broer.

Ik heb een huisdier een konijn en die heet ‘’Nijntje’’(zie foto)

Ik werk op dit moment meestal op zaterdag bij een DA in H ‘dorp , dat is een drogisterij.

Ik houd heel veel van ; dieren, nagels doen, make-up en, lezen, schrijven  en ik ben Twilight fan.

Niet heel erg maar ik lees wel alle boeken  en kijk de films 2000 keer haha, natuurlijk ben ik al naar Twilight Breaking Dawn part 2 geweest. Wauw echt een aanrader!


En natuurlijk niet te vergeten mijn ouders en mijn lieve vrienden. O ja ik heb geen vriend(laatst uitgegaan...)

Maar iedereen steunt me heel erg. Ik heb ook de ziekte van Pfeiffer ik besteed daar verder geen aandacht aan anders voel ik me zo’n aansteller haha ik ben wel snel moe dus moet gewoon op tijd naar bed gaan en niet te veel activiteiten doen, verder gaat alles prima.


Nou dat was het wel zo’n beetje.

Wat ik in deze blog ga houden?

Goeie vraag, ik ga me voornamelijk richten op ;Make-up, Mode, Nail-art en soms ook wel ‘’Do IT Yourself’’ dingen. Verder zal je het wel zien.

En o ja dit is mijn eerste Blog, dus waarschijnlijk kan ik nog niet zo heel goed schrijven, ik probeer erg me best te doen, maar tips en  trucjes zijn altijd welkom. Vragen natuurlijk ook.

xxxxxxxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten