Translate

woensdag 21 november 2012

Flimpje: Budget Shoplog; Action,Big Bazar en Xenos



WAUW wat een kwaliteit! sorry daarvoor ik ga een video camera aanschaffen binnenkort.... dus tijdelijk heb ik nog mijn normale fotocamera. ik ben van de week bij de action, dirxs, de big bazar en de xenos geweest, in dit filmpje vertel ik wat ik heb gekocht en waar. enja ik moet nog veel leren voor de camera, maar dit is een begin toch? als jullie willen dat ik iets uit test of review kun je een bericht achter laten. en mijn stem is beetje anders op de video geen idee hoe dat komt haha.

Wat ik gekocht heb:

Bij Big Bazar:
-Rimmel oogschaduw palletten  2,50 p.s
-Nagellak striper wit en zwart  1,99 p.s
-Magneet nagellak 2,99 p.s
-Nagel tips  1,49 p.s
- Dr. vd hoog maskers  0,99 p.s
-Spiegel hart op voet 2,09 p.s

Bij de Xenos servetten 1,99 p.s

Bij de dirx:
-3 chocolade letters 0.69 p.s
-4 nagellakken met geur 4,99 per verpakking.
-Nagellak zwart en wit 1,29 p.s
-Oogschaduw palletten Paris 1,99 p.s


Bij de action
-Max 2 lippenstiften 0,89 p.v
-Max Nagellak rouge 0,49 p.s
-Max oogschaduwpalet 0,75 p.s
-Max Gel liner 0,98 p.s
-Nageldroger 1,99 p.s

Dat was mijn Budget shoplog. ik hoop dat jullie het leuk vonden en see you next time xxx

7 opmerkingen: