Translate

donderdag 22 november 2012

Review: John Frieda Frizz-Ease Serum(voor pluizig haar)



Vandaag schrijf ik een artikel over het John Frieda serum, ik ben er zeer enthousiast over. ik heb zelf namelijk best wel pluizig haar en daardoor komen mijn krullen niet goed uit.

Toen zag ik deze staan in de schappen van DA. toen dacht ik maar een keer proberen, eerst nam ik een proefmonster mee om het gewoon te testen. ik ben er zeer tevreden over omdat ik de shampoo al een keer eerder had gebruikt. die werken echt heel goed, het is alleen een beetje prijzig. je ziet al op de foto dat mijne al bijna leeg is. ik gebruik hem echt niet elke dag. alleen als me haar echt niet wil zitten.









de uitleg : je gaat eerst gewoon je haar wassen, dat kan met de John Frieda shampoo. dan gaat je haar echt extra stralen, maar het kan ook gewoon met je eigen shampoo en conditioner. dan haal je er een borstel door je haar heen (ALS HET NOG NAT IS), alleen niet te hard anders breekt je haar sneller. meteen daarna breng je de serum gelijk matig in je haar aan. ik doe meestal 2 pompjes in me handpalm en dan wrijf ik het tussen mijn handen en breng het dan alleen op mijn haar aan en de puntjes( dus NIET op mijn hoofdhuid) je kunt het zelf wel doen, maar de kans is groot dat je haar dan sneller vet wordt en bij mij gebeurt dan dat ik ook krullen krijg boven op mijn hoofd. dat wil ik niet. nou dan heb je dat gedaan en kom je er verder niet aan en laat je het gewoon drogen. en de volgende ochtend straalt en glimt je haar zonder dat het pluist.


John Frieda is een merk dat je gewoon in de drogist kan kopen b.v bij de DA. van het merk zelf heb je ook shampoos en andere dingen ervan.

Hier onder laat ik foto's zien van ervoor en nadat ik de serum erin heb gedaan:


VOOR:                                                                                    NA:                                                        





 
 
De eerste is zonder flits, dat komt omdat het al licht was s'ochtends. en de tweede foto is met flits genomen. het was donker, maar je ziet wel een duidelijk verschil, op de eerste foto zie je dat het echt heel pluizig is. op de tweede foto met de serum erin. verder heb ik er niks in gedaan, dan zie je dat het krult en mooi glimt. maar even kijken of het echt zo is.
 
 
 
 

 
oke nu zie je wel een duidelijk verschil toch? de eerste foto is wel een klein beetje bewogen, maar mijn haar is in het echt wel zo, zonder dat die serum erin zit. volgens mij heb je nu wel genoeg bewijs toch?
 
 
de prijs van John Frieda Frizz Ease Serum kost 14,99 in de drogist. maar het is het zeker waard.
 
en nu de vragen:
 
 
De verpakking?: die is niet heel bijzonder, het zit in een doosje. maar je weet wel meteen wat het is, want dat staat er duidelijk op. stug tot pluizig haar.
 
Goed smeerbaar en makkelijk aan te brengen?: Jazaker, het zit in een pompje dus het is hartstikke makkelijk in gebruik. ook kan je het makkelijk aanbrengen, omdat je precies weet hoeveel je nodig hebt. meestal voor kort tot half lang een tot een en half pompje, en voor lang haar meestal wel dire keer pompen.
 
Het resultaat?: Ik vind het super spul, het is heel handig voor mensen met pluizig haar. ook glanst het en voelt super zacht aan. het is zeker een aanrader! t kost een beetje, maar dan heb je ook wat:).
 
ik hoop dat jullie er nu een beetje uit zijn hoe het nou zit met dat pluizige gedoe. want dat hoeft niet meer met John Frieda ben je er zo vanaf.
 
xxx

 
 

2 opmerkingen: