Translate

dinsdag 4 december 2012

Review: NYX Nude on Nude palet +nude look.

ik ben zeker verliefd op dit palet, ik heb hem besteld bij BG en het zijn gewoon prachtige nude kleuren, ik heb hem meteen getest en ik was zeer tevrededen over. wauw gewoon, lees meer voor mijn mening en voor een neutrale look.










ik wou hem al lang hebben, maar tja dan ga je weer twijfelen enzoo... nou heb ik hem toch gekocht snel toen ik me salaris had en oeh wat ben ik er blij mee. het zijn mooie oogschaduws en lipkleuren.
ik heb ze maar even op een blaadje swatches en ik heb de lipkleuren niet geswatches. want dan zijn ze meteen op hihi.





je kunt ze niet allemaal goed zien, door de lichtere kleuren, maar dat maakt niet zoveel uit het gaat om het idee.









ik vind het pigment prima en ze blijven goed zitten de heledag. er zitten mooie nude tinten bij en paar donkere voor een smokey eye.
de lipkleuren zijn ook prima. meestal vind ik lipgloss en lipstick in een palet of doosje zo onhandig en niet goed. maar deze geven een goed mooi subtiel glansje







ik ga de vragen even beantwoorden en dan laat ik de neutrale look zien die ik met dit palet heb gemaakt.

De verpakking?; ik vind hem mooi, het zit in een mooi vierkant bruinig doosje en je ziet de eerste rij kleuren door de verpakking. verder is hij simpel de naam van het palet staat erop.

Goed smeerbaar en handig in gebruik?: met het spons applicator die erbij zit, krijg je veel pigment van de oogschaduw af en door het zachte sponsje breng je het gemakkelijk aan. ik vind hem niet zo mooi voor als je in de arcadeboog wil aanbrengen dan heb je er een kwast voor nodig. verder is het prima.

Blijft hij goed en lang zitten?: dat doet hij zeker, bij de lichtere kleuren wat minder, maar bij de donkerste blijven ze prachtig op z'n plek zitten totdat je het weer van je ogen afhaalt in de avond. prachtig:).

Het resultaat?: ze zijn mooi en goed gepigmenteerd, ik vind de lipkleuren ook een verrassing, want ik zou alleen voor de oogschaduws doen en dat is zeker mooi meegenomen, ze vervagen na een tijdje wel. het palet is zeker geschikt voor een party smokey , maar zeker ook voor bruin of grijstinten nude look voor school. AANRADER! alleen het is niet een budget product...

hij kost 28,95 , ik had hem voor 22,99 bij bg.


de look tja ik heb hem vrij simpel gehouden.
je ziet al dat het goude onder mijn ogen opvalt op de foto, dat is niet zo in het echt .









what do you think? basic right.. love it for school.
nou dit was het alweer . vragen of opmerkingen? plaats maar hieronder. xoxo






Geen opmerkingen:

Een reactie posten