Translate

zondag 25 november 2012

Review; nageldroger en nagellak action

Ik heb dit keer een review over de nageldroger en over de rode nagellak.

ik heb een filmpje gemaakt over hoelang het drogen van je nagels duurt met de nageldroger. eerste heb ik me nagels gelakt met de nagellak van Max te koop bij de action voor 0,49 cent. de nageldroger heb ik ook gekocht bij de action en die koste 1,99.



wauw ik ben nog nooit zo snel klaar geweest met me nagels!. ik vind die nageldroger perfect, ongeveer een halve minuut eronder met je nagels en je kan gaan zonder dat je ergens weer tegen aanstoot en je moet weer je nagel overnieuw lakken. Nee dat hoeft niet meer!



dan stel ik meteen de vragen en antwoord ik daarop:

Over de nageldroger:

De verpakking?: de verpakking is duidelijk en je weet meteen wat het is. het is niet heel bijzonder, maar het spreekt je meteen aan in de winkel.


Goed en handig in gebruik?: ja je ziet het in het filmpje al. het is super handig voor als je niet veel tijd hebt of je hebt eigenlijk geen zin om heel lang te wachten. met je vinger zwaaien en zelf blazen hoeft niet meer! je hoeft alleen maar zelf AA batterijen nodig te hebben en hij is niet zo groot dus makkelijk op te bergen.

Het resultaat?: KOPEN! haha nee het is gewoon super handig als je altijd je nagels lakt of je hebt heel weinig tijd. het scheelt een hoop werk en tja ik ben er zeer tevreden over.

Hij kost maar 1,99 en staat ongeveer bij de beautyspullen van de action.



nu de nagellak van Max de kleur heet Rouge, ik begin eerst altijd met een Base coat om je nagels te beschermen tegen uitdroging, scheuren en verkleuren, haha dat rijmt. maar het is wel zo, ik heb daarna mijn nagels gelakt met de mooie bloedwijnrode kleur.
 

oké de vragen....


Verpakking?: gewoontjes haha, dat zijn alle producten van Max wel. je ziet de kleur er goed door heen en het is een mooie vierkante vorm.


Goed smeerbaar en blijft lang zitten?: hij lakt TOP! hij dekt in een keer super mooi. dus 1 laagje is goed genoeg. ik weet niet precies hoe lang hij blijft zitten. maar ik weet wel dat hij mooi blijft zitten met een topcoat er over heen.


Is ie handig in gebruik?: ja, hij heeft een normaal kwastje waarmee je goed drie mooie lijntjes perfect op je nagel kan zetten en geen geknoei.


Het resultaat?:  ik ga zeker meer van die nagellak halen, ze dekken in een keer super goed en ik heb er niks over te klagen en met de nageldroger zijn ze binnen een halve tot 1 minuut helemaal droog. topcoat er overheen en je kan gaan! ook zeker een aanrader.


Ik ben heel erg verbaasd over de kwaliteit van de action, ik wist niet dat zulk goedkoop spul zo goed en mooi kon zijn. misschien vind ik ze zelfs wel beter dan de essence make-up en nagellak. KEEP ON GOING ACTION!

xxx

Verder deze week:

- mini manicure bij me moeder!
- sparkling french manicure.
-bakken!
en meer over fashion


Geen opmerkingen:

Een reactie posten