Translate

dinsdag 20 november 2012

Lipgloss test; Maybeline NY ColorSensational Cream Gloss VS. Lorèal Paris GlamShine 6hours

In dit artikel ''test'' ik welke lip gloss ik mooier, fijner ,beter en meer SHINED! het gaat om lipgloss van Maybeline en van Lorèal, de prijsklasse is ongeveer hetzelfde. maar zijn ze allebei wel zo goed?

ik begin met die van Lorèal Paris.








De verpakking?: het is niet zo bijzonder, maar door de vormen die er in zitten maakt het wel mooi. de applicator ziet er leuk uit en het maakt het aanbrengen gemakkelijker door de vorm.

makkelijk smeerbaar?: ja, hij brengt goed aan en plakt niet, alleen je voelt hem wel lichtjes zitten.

Blijft hij lang en goed zitten?: hij blijft ongeveer 4 uurtjes zitten, ook met een snack en drinken tussendoor. maar hij vervaagt een klein beetje.

De kleur?: het is een beetje transparant met een heel klein beetje bruin tint. en een mooie sparkel.





 

het is een hele mooie transparant lipgloss, je zou hem los kunnen dragen met een mooie naturel look. maar je kunt hem ook gebruiken bij knal ogen. want hij valt niet heel erg op.



De lipgloss kost 14,99 en is te koop bij drogisterijen o.a de DA.

mijn conclusie: het is een zeer mooie lipgloss en zou hem dan ook zeker aanschaffen. hij is niet heel goedkoop, en hij blijft niet 6 uur zitten. Maar hij blijft wel MOOI zitten.

Cijfer: 8,9, niet een tien omdat hij niet zoals verwacht 6 uur zitten.






Nu ga ik die van Maybeline testen, en geef daarbij mijn mening.


De verpakking?: eigenlijk een beetje naturel, maar op zich ziet het er best sjiek uit.

makkelijk smeerbaar?: hij is goed aan te brengen. maar plakt wel een beetje en je voelt hem zitten.

Blijft hij goed en lang zitten?: hij blijft wel goed zitten, maar na een hapje of drankje dan is hij wel degelijk vervaagt.

en de kleur?: het is een mooie warme kleur, alleen ik vind het iets minder mooi staan bij mijn huidtype. de bruintint is iets te donker.




de lip gloss is goed gepigmenteerd, alleen ik vind hem iets te voor mij zelf, je kan hem dragen bij een warme herfst look. maar niet te veel poespas.


deze lip gloss kost 10,15 en is ook te koop bij drogisterijen.

mijn conclusie: de kleur is heel mooi en warm, alleen hij blijft niet zitten na een drankje. en ik vind hem niet zo mooi bij mijn huid passen.


mijn cijfer: 7,6  ik vind hem wel mooi, maar je voelt hem zitten en hij geeft af na een drankje.










De winnaar is voor mij dus : LOrèal Paris GlamShine 6hours , omdat ik die eerder zou dragen dan die van maybeline.












2 opmerkingen:

  1. Wat een goede review Keep on going !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel x volg me op twitter als er weer een nieuw artikel komt!

      Verwijderen