Translate

maandag 19 november 2012

Nail art: Color Blocking nails


Vandaag ga ik een artikel schrijven over hoe je ‘’color blocking nails ‘’ maakt, ik doe het op mijn eigen manier. En mijn eigen kleurtjes.














Je kan er natuurlijk voor kiezen welke kleuren je doet en hoe je de vormen maakt. Ik heb deze producten gebruikt(van links naar rechts op foto):


 
- DA matterende top coat.

- Heromé easy dip/verwijdert snel je nagellak (je kan ook gewoon nagellak         remover gebruiken.

- Rimmel 5 in 1 top/base coat.

- zwarte nagellak van kiss(dun kwastje)

- gele nagellak

- blauwe nagellak

- groene nagellak

- witte nagellak

- oranje nagellak

- licht bruine nagellak

- diep rode nagellak

- dottingtool /satéprikker/achter kant van je pen/ deze is van essence

- leeg wit blaadje

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
Stap 1: eerst ga je base coat op je nagels aan brengen, dat zorgt ervoor dat je nagels sterker zijn en dat ze niet verkleuren.

 

Stap 2: ik laat me nagels goed drogen, daarna lak je je nagels wit.

 

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 

Stap 3: als dat goed droog is ga je vakjes maken, het maakt niet of ze allemaal gelijk zijn. Dat doe je met de zwarte striper.

 

 

 










Stap 4: je kunt eventueel nog beetje bijwerken met wit als dit nodig is, daarna lak je de vakjes is met de verschillende kleuren dat gaat als volgt;

Je pakt je dottingtool of iets anders waarmee je kleine stipjes mee kan maken, dat doop je in de nagellak die je op het witte blaadje hebt gedaan. Daarmee kan je gemakkelijk de vakjes mee vullen.

 

 





Stap 5: als je al die vakjes hebt ingevuld, soms heb ik er een wit gelaten. Je kan nog eventueel zwarte strepen maken, als het mislukt is of je kan gewoon zo laten drogen en je doet er niks meer aan en je doet er alleen top coat overheen doen.


 













Stap 6: wat ik heb gedaan is nog de matterende top coat er nog overheen gedaan en dan nog alleen met de zwarte striper er overheen gegaan, zodat nog glimt en de rest niet, dat zie je in deze foto’s.
 


Deze foto hierboven, daar heb ik de matterende top coat erop zitten.

 

 













Bij deze foto hier boven, ben ik nog met zwart over strepen heen gegaan. En dit is het eind resultaat.
 

Ik hoop dat jullie het mooi en leuk vonden. Reacties hoor ik graag, ik weet dat het beeldkwaliteit niet 100% is maar ik blijf er aan werken.xxx

 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten