Translate

vrijdag 23 november 2012

Review:Max producten(action) +basic look

Ik heb vandaag een review over de Max producten van de action, zijn die nou wel goed, blijven ze lang zitten en hoe zijn ze in gebruik? ik test het. ik heb vanochtend een look gemaakt met de producten en kijk of ze de hele dag blijven zitten.
als eerst zal ik de look laten zien en hoe ik die heb gemaakt in stappen.

ik heb alleen de nagellak nog niet gedaan, die review ik samen met de nageldroger.



Stap 1: ik heb mijn eigen gemaakte bb creme(komt een tutorial over) al op en poeder en alles, dus ik gebruik nu de essence i love stage oogschaduwbasis en breng die aan over mijn hele ooglid.
daarna pak ik het oogschaduwpalet en breng de eerste(de lichste) aan over het bewegende ooglid en op het wenkbrauw bot. dat zie je als volgt.














Stap 2: daarna pak ik de bruine kleur(de laatste) en die breng ik aan in de crease en blend dit goed uit naar buiten, vervolgens ga ik nog met de eerste kleur in het midden. om je oog er uit te laten knallen.
je kan er voor kiezen om je ogen zo te houden en alleen nog de gel liner aan te brengen. ik gebruik nog een beetje van de rode kleur om je oog te benadrukken.




Stap 3: nu breng ik de rode kleur aan in de buitenste ooghoek tussen het bewegende ooglid en de crease in. dan maak je nog een klein lijntje onder je oog met de lichte en de rode kleur.



stap 4: ik maak met de gel liner alleen een kleine lijntje op de oog. daarna breng ik de mascara aan, ik heb gekozen voor de Bourjois Volume Glamour Mascara, die geeft een super mooie krul en mooie volume aan je wimpers.

Stap 5: vervolgens breng ik nog een beetje blush aan. en de coral roze lipstick.




het is een mooie look, voor overdag en om mee naar school of je werk te gaan, maar blijven ze lang zitten. ik heb het vandaag getest.








ik begin bij de oogschaduw. het oogschaduwpalet is niet super gepigmenteerd, maar wel voldoende om een mooie simpele basic look mee te maken.


De verpakking?: het is een vrij eenvoudige verpakking, je ziet de kleuren er goed door heen dus dat is wel goed. verder is hij niet heel bijzonder, er zit wel een gemakkelijk kwastje bij dat is altijd handig.

Goed smeerbaar en handig in gebruik?: ja, er komt veel kleur op het kwastje en je kan het gemakkelijk aanbrengen op je oog. alleen hij kruimelt wel een beetje.



Blijft lang en goed zitten?: ja! ik ben zeer verbaasd, de kwaliteit is namelijk gewoon prima, het blijft de hele dag op je ogen zitten. wel met een oogschaduw basis kan het gewoon de hele dag op je ogen zitten. het vervaagt langzamer hand in de avond wel, maar verder is het prima.

Resultaat?: ik ben verbaasd, ik wist niet dat zo'n goedkoop palet zeer prettig in gebruik is. ik ga dan ook zeker de andere kleuren kopen die er zijn. het is echt een aanrader.

het is geen geld! hij kost maar ... tadadada 0,75 cent , wauw ren naar de winkel!


nu de gel liner, die had ik ook getest.

De verpakking?: tsja ik hoef er niet veel van te zeggen, gewoon simpel haha, wel handig dat kwastje er bij.

Goed smeerbaar en handig in gebruik? : hij is opzich wel goed, vooral voor de beginners het is een vrij dikke supstantie, dus makkelijk aan te brengen. alleen het kwastje valt me een beetje tegen want je kan gemakkelijk uitschieten. maar opzich is hij prima.

Blijft hij lang en goed zitten?: hij is niet heel zwart, dus de kleur is een beetje een tegenvaller, opzich ook wel weer mooi omdat je dan geen felle blik hebt, maar dat ook past bij deze warme look. hij blijft lang zitten, maar vervaagt ondertussen wel een beetje.

Resultaat?: het is een een goede gel liner voor beginners en om er mee te beginnen is het een prima product. alleen let wel op dat je niet uitschiet. verder vind ik dit ook een prima aanrader.

dit is ook niks, hij kost 0,98 cent!


En dan nuu..... De lipstick.


De verpakking?: nouja ook gewoon simper doorzichtig, zodat je weet welke kleur het is. en het merk staat er op, verder is hij een beetje saai.

Goed smeerbaar en handig in gebruik?: hij smeert goed, alleen je kan soms over de rand van je lippen heen gaan. ze ruiken naar een beetje rozen geur, dat is lekker maar verder zijn ze mooi, niet te fel dat is wel mooi dan kan je hem ook gewoon basic dragen.

Blijven ze lang en goed zitten?: euhmm, nouja na een drankje kleven ze al aan je glas plakken dus eigenlijk is de lipstick er dan al af. dan zou je met een rietje moeten drinken haha, verder blijven ze prima zitten.

Het resultaat?: als eerst ze ruiken heerlijk dat je het zelfs zou willen opeten. ze zijn prima geschikt voor overdag of naar een feestje, ze glanzen super mooi en je lippen lijken er voller door. het is zeker een aanrader.


en deze 2 in een verpakking kosten.... 0,89 cent.

de nagellak ga ik nog testen samen met de nageldroger, dus die zal je vanzelf wel zien verschijnen. ik ben echt heel erg tevreden over de producten! alleen de gel liner vind ik wat minder maar hij is prima voor mensen die net beginnen.


Vragen, opmerkingen of betere reviews? TEXT ME!:)
ik hoop dat jullie nu misschien ook de producten gaan kopen en laat me weten wat jij er van vind.

xxxx



MORGEN.... filmpje over how to; ..... een eigen kerstkaarslichtje maken!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten