Translate

maandag 3 december 2012

Review:Cup a Soup limited edtion''Pizza quattro stagioni''

een paar dagen geleden zag ik op internet dat je gratis de limited edtion Cup a Soup kon proberen, ik wou er een proberen en had gekozen voor de pizza smaak. klik voor als je wil weten of ik hem top vind of juist niet! voor mij zag hij er lekker uit maar of ik dat vind?...








oke nou ik heb dus de soep dus gratis besteld. je kan hem denk wel vinden als je bij google gratis proberen intypt, ik was benieuwd naar de smaak en wou hem graag proberen. ik beantwoord aantal vragen.

De verpakking: simpel,net als de andere verpakkingen van de Cup a Soup.

Hoe ziet hij er uit en wat zit er in?: ik vind hem er lekker uitzien, dat kan je op de foto hierboven zien. er zit tomatenpuree, paprika, croutons(kleine krokante broodjes) en basillicum dat zie ik vanaf de buitenkant.

De smaak?: ik vind de soep smaken naar tomaat en daarmee bedoel ik de andere cup a soup , verder vind ik hem smaken naar een heeel erg klein beetje pizza, maar ik vind hem niet zo bijzonder smaken.

Het resultaat?: het is een beetje een afknapper, hij smaakt bijna het zelfde als cup a soup tomaat en er zit veel te veel basillicum in, ik had hem lekkerder verwacht... geen aanrader dus. maar goed dat hij limited edtion is. hihi het is maar wat je lekker vind.

sorry, maar dit wordt de soep niet, ik vind tomaat lekker of creme tomaat haha jammie..

Welke smaken van de Cup a Soup vind jij lekker?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten