Translate

zondag 9 december 2012

Fashion; Outfits this week.

hooi, dit weekend heb ik niks geschreven, ik zit momenteel niet lekker in me vel en heb dan ook niet zo veel om te schrijven en filmpjes te maken. ook heb ik niet veel inspiratie, ook heb ik het best druk met school, ik probeer natuurlijk elke dag wel iets te schrijven, maar ik weet niet of dat zal lukken.

vandaag heb ik een artikel over kleding. ik vond het wel even leuk, om mijn kleding stijl te laten zien en wat ik meestal draag doordeweeks (naar school en werk etc.) ik hoop dat jullie het leuk vinden.


Maandag:
- ''Little Black Dress''  zoals ze dat noemen, dit jurkje heb ik bij de coolcat vandaan en er zit echt een hele gave print in, love it. om zo te dragen met een mooie ketting naar een feestje toe of ga voor wat netter, net als ik heb op de foto een schattig jasje in een kleur.
- Mooie rode korte blazertje van de H&M, het jasje maakt de outfit niet te saai en ook niet dat kantoor look. ik hou van jasjes:)
- een basic ''dikke'' panty.

Tip: om net ff dat extra te krijgen, doe je mooie sieraad of een sjaaltje om. niet allebei want dat is to heavy!

 
Dinsdag:
- het shirtje met de friemeltjes vind ik zo gaaf, je hoeft geen sieraden om niks, ik heb deze volgens mij bij de H&M vandaan. het is wel met korte mouwtjes. leuk voor de zomer en in de winter met een colbertje.
- ik heb dit mooie roomkleurige colbert aan. hij is heel mooi gemaakt met van die mooie vouwtjes erin aan de onderkant en hij laat je vrouwelijke rondingen heel mooi uitkomen. ook deze komt bij de H&M vandaan.
- dan heb ik een broeklegging aan. ooh die zitten zo lekker, net als een gewone broek en net zo warm. maar omdat er geen rits in zit is hij zo comfortabel. geen gehijs meer met je leggings hihi. ik had hem geloof ik bij een sportzaak vandaan. merk is van esprit.


Woensdag: hmm veel jasjes deze week, valt me nu pas op hihi.
- een basic lange black dress. hij vormt heel mooi naar je figuur en het maakt je slanker( doet zwart zowieso) hij is met lange mouwen en het zit lekker strak om je lichaam, je kan je er wil in bewegen en deze draag ik minimaal 1 x in de week. ik heb hem bij de sting vandaan en je hebt er veel plezier aan.
- een mooie roze colbert, hij valt net iets te groot dus maakt je look eigenlijk niet te netjes, wel door de mooie aansluiting van het jasje krijg je een mooi figuur. bij de New yorker.




 
-dan heb ik een legging aan met een schattig printje aan de onderkant. gewoon cute, maakt je saaie look af. ook bij de H&M.<twilight!hihi
op donderdag heb ik stage bij de jamin, duss heb ik een leuk jasje aan met jamin erop en een rode broek. GEENFOTO haha.
 
Vrijdag:
-Lekker basic,  een lichtbruin kleurig truitje met v-hals en schattige touwtjes. zit lekker en warm, voor die koudeee winterdagen brrr... ik heb deze gekocht bij de New yorker.
- een normale zwarte lange broek, met een mooie bruine riem. broek heb ik Primark vandaan. zit lekker gewoon prima. UGGS aan en GAAN! :)
zaterdag had ik geen zin om een foto te maken, was beetje emotineel en was het vergeten. ik had het kanten jurkje op maandag aan en het beige colbert erover. voor mijn werk.
zondag:
- ik had het zwarte lange jurkje aan. IKHOUVANZWARTE(ofanderekleuren)JURKJES...
en dus had ik er een paar sieraden bij gedaan. heel erg seksie he haha.
-een een knal legging YEY. deze legging is dikker dan normale leggings en zit zoo lekker. er zit nog een mooie strak gevormde band, zodat je je vetjes nog een beetje kunt verbergen haha , heb ik bij de je raad het al.... H&M vandaan nice..
-schattige zwarte ballerina's bij de Primark vandaan, ze zitten echt lekker. de ring en ketting heb ik ook bij primark vandaan KOOPJES.
dit was het al weer. wat er verder deze week komt : is geheim.
nee oke, nog een review over het essence paletje en mijn ultime kerst Look. dus echt hoe ik mijn haar, kleding en make-up ga doen en verder zie je het wel doei xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten