Translate

woensdag 28 november 2012

Review: Rituals enkele oogschaduw.

ten eerste ik vind de kleur super mooi!  alleen is hij dat ook echt en blijft hij lang zitten?

ik test het:)
het is een hele mooie licht blauwe kleur. zeer goed gepigmenteerd.

hij voelt super zacht aan en bevat mineralen . dus geen parfum, geen parabenen en hij is dermatologisch getest


het doosje zelf vind ik best chique, maar ook weer vrij normaal.


zal ik maar meteen de vragen doen? ik heb er niet zoveel meer over te zeggen.

De verpakking?: tja, er valt weinig over te zeggen, zwart vierkant doosje. sluit mooi met een magneetje.verder niet zo bijzonder.

Goed smeerbaar en handig in gebruik?: ja, er komt veel pigment af, maar het is niet al te heftig. hij kruimelt niet en het is heel praktisch.

Blijft hij goed en lang zitten?: ja, die mooie kleur blijft goed zitten. je ogen sprankelen helemaal. al helemaal als je er een oogschaduwbasis onder doet. ik vind het een prima product en niet al te heftig dus gewoon te dragen overdag.

Het resultaat?: in een woord; Prachtig! tja, het is gewoon een hele mooie lichtblauwe kleur met een mooi sparkel erin. zeker een aanrader zowel mensen met grijs/blauwe ogen als groen of bruine ogen.










 
ik heb er een look bij gemaakt, de foto's zijn helaas niet heel scherp :(. ik heb echt een andere camera nodig. kwam ook omdat het donker was.
ik heb hem in combinatie gedaan met het bourjois smokey eye palet gemaakt.

de naam van de oogschaduw is: Sapphire Sky en er zit 2,4 gram in.
 hij kost 13,50 .



aii, ik heb geprobeert een goede foto te maken. dat de kleur op me hand zit, helaas niet zo goed gelukt:(

volgende keer beter.  ik hoop dat de ooglook wel iets beter te zien is. ik maak ze voortaan met daglicht. excuus daarvoor.







arghh ik kan er niet tegen:(, nouja moet maar. ik heb de zachte blauwe kleur aan gebracht op het bewegende ooglid, en in de arcadeboog en een beetje tegen het bot heb ik de donkerste kleur van het bourjois palet gepakt. dat is trouwens ook een super aanrader. dat is nummer 07 bleu rock van bourjois.


i hope you like!xoxo





Geen opmerkingen:

Een reactie posten