Translate

donderdag 29 november 2012

Nail art: beautiful moon and buildings.










voor jullie heb ik vandaag een nail art van (maan schijnt door de bomen lala) herken je dat liedje?

ik heb het een beetje in teken gezet van sinterklaas. maar wel een tikkeltje anders:) voor de feestdagen en de koude nachten die er weer aankomen, om een beetje in de stemming te komen. heb ik deze nail art voor jullie gemaakt. keep watching.



wat heb je nodig?:
-zwarte nagellak
-blauwe nagellak
-rode nagellak
-roze of oranje nagellak
-gele nagellak
-witte nagellak
-nail art kwastjes
-oogschaduw applicator of sponsje
 
 
oké laten we beginnen, eerst begin ik altijd met een basecoat om je nagels te beschermen. ik gebruik de 5 in 1 base en top coat van rimmel.
 
dan begin ik met mijn duim met de maan door de bomen. ik zet doormiddel van de blauw en zwart een beetje door elkaar te dippen met de oogschaduw applicator of met de spons, op mijn hele nagel.
 
 
sorry trouwens voor de slechte kwaliteit. ik probeer het teverbeteren, binnenkort ga ik een goede camera anschaffen.
daarna ga ik met de rode en roze een soort rondje maken waar ik de maan zet en dat hoeft niet netjes. dan maak ik nog met de gele nagellak een soort schaduw waar de maan komt.
 
daarna maak ik een geel half rondje aan de zijkant van mijn nagel. dat moet de maan voorstellen.
 
 
 
 
dan laat ik dat drogen en maak ik door middel van het nail art kwastje, strepen op mijn nagel die als bomen en takken moeten voorstellen. en klaar ben je met de duim. makkelijk toch?

 






 dan nu  de gebouwen. die zijn ook heel makkelijk om te maken.
je kan er ook voor kiezen dat je alleen de blauwe nagellak te doen en dat laten. maar ik kies ervoor om er nog paar grappige gebouwen te maken.
 
lak eerst je nagels (donker) blauw. een nagel was afgebroken van de week :( dus hij is een beetje kort.
 

 
oke als je dat gedaan hebt kan je gewoon weer met het nail art kwastje ongelijke strepen maken en zwart maken, zoals je hier onder ziet. je kan een kleine maan maken met de witte nagellak.
 
dan kan je met een sate prikker kleine gele raampjes maken met geel.
 
en je bent klaar! lak nog even als alles droog is met een top coat. ik gebruik 5 in 1 van rimmel.
laat even weten hoe je het vind. xoxo



Geen opmerkingen:

Een reactie posten