Translate

vrijdag 30 november 2012

English girl Look; haar en make-up (donutknot)

hoihoi, ik had wel een paar keer op internet gezien dat de donutknot erg in is in England. ik deel deze look met jullie omdat ik hem zelf ook super leuk vind .ik dacht daar hoort ook de winged eyeliner bij. ik heb eerst een filmpje voor jullie hoe je de knot maakt, daarna maak ik de ooglook. veel kijk plezier.

 
dan nu de ooglook. hij is vrij simpel en ook heel makkelijk te dragen overdag voor naar school of werk. ik gebruik dit palet van Paris o.a te koop bij Dirx. heel fijn product, tell me als je review wilt, ik heb er nog een palet van.  
 
ik breng eerst een oogschaduwbasis aan van essence.

dan pak ik de eyerliner van de etos. met een mooi simpel kwastje, handig om te gebruiken en ik maak een klein lijntje met een wing. ik begin niet helemaal in me binnenste ooghoek maar beetje in het midden. het is een beetje een 'cat eye'. maar hij is niet zo groot.


 gebruik dan de lichste kleur van het palet en breng die aan op het bewegende ooglid en het wenkbrauwbot.   als je dat gedaan hebt pak ik de tweede kleur van het Paris palet en breng die aan in de arcadeboog en blend hem licht uit. daarna ga ik met de donkerste kleur
(de laatste kleur van het palet) ook in de arcade boog en iets tegen het bot aan. blend hem goed uit naar het wenkbrauw bot toe en je bent klaar.   ik breng nog een mooie nude kleurige lipstick aan van clinique en een mooie blush van de hema en de look is af. bedankt voor het kijken xoxo


                               
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten